جهت پخش سراسری اثر در رسانه معتبر مای آونگ موزیک و دیگر سایت ها با شماره 09338997326 تماس بگیرید

دانلود City Island 2 – Building Story 2.3.5 – بازی سیتی ایسلند 2 اندروید

  • ترانه جدید
  • /
  • 4 می 2016
  • /
  • 0 نظر

دانلود اینگرس Ingress 1.99.1 بازی ورود اندروید

City Island 2 – Building Story 2.3.5 یک بازی استراتژیک اعتیادآور با گرافیک اچ دی و خیره کننده و صداگذاری زیبا از استودیوی نام آشنای Sparkling Society ™عرضه شده است. در این بازی شما باید آغاز کنید به ساخت شهری نو با دکوراسیونی جدید و برای مردمتان شغل ایجاد کنید. با ساخت شهر و دریافت مالیات از مردمانتان می توانید ثروت زیادی جمع کنید و به زیباسازی شهر خود بپردازید. قطعا شهرهای زیبا گردشگران بسیاری را به سوی خود می کشند که می تواند هزینه های از دست رفته را تا چنیدین برابر برای شما بازگرداند. شما می توانید تغییرات بسیاری در شهر های خود ایجاد کنید به عنوان نمونه امکان قرار دادن و ساخت پیاده رو ها , مراکز تجاری و فروشگاهی , راه آهن و قطار و .. بخشی کوچک از امکانات مدیریتی شما در سیتی ایسلند 2 خواهد بود.

1425051806_ingress

شما در این بازی باید به کسب پول پرداخته و بر روی پروژه های ساختمانی بزرگتر سرمایه گذاری کنید تا بتوانید تبدیل به یکی از بزرگترین سرمایه گذاران در ساخت مکان های مختلف باشید. در این بازی به ساخت مکان های مختلفی بپردازید که بتوانند نیازهای مردم را بر طرف کنند. به عنوان مثال برای آن ها شغل ایجاد کنید این باعث می شود تا هم مردم شاد شوند و هم اعتبار و محبوبیت شما نیز افزایش پیدا کند. در بازی City Island 2 Building Story هر کاری که می توانید برای پیشرفت شهر انجام دهید. از ترمیم پیاده رو ها گرفته تا خطوط راه آهن و ساخت پل هایی برای عبور از روی رودخانه که همه آن ها بسیار مهم بوده و می توانند باعث افزایش اعتبار شما در شهر شوند.
بازی دارای دستاورد ها و پاداش های بسیار زیادی است که اگر کار خود را به خوبی انجام دهید و سرعت بالایی داشته باشید مطمئنا دستاورد های بسیار زیادی دریافت خواهید کرد که می توانند در ادامه به خوبی به کار شما بیایند و باعث شوند تا هرچه سریعتر شهر را ترمیم و بهبود بخشید. بازی City Island 2 Building Story با داشتن ۱۵۰ ایتم بسیار متنوع و عالی این امکان را به شما می دهد تا شهر خود را به زیباترین شکل ممکن تزئین کنید. به ساخت پارک ها و مرکاز تفریحی بپردازید زیرا می توانند به خوبی محبوبیت کلی شهر را افزایش داده و باعث شوند تا مهمان های زیادی به شهر بیایند و باعث شوند تا در آمد شهر بهبود یافته و هزینه لازم برای ساخت مکان های دیگر تامین شود. این امکان را در بازی سیتی ایسلند 2 دارید که از ساختمان های تجاری اجاره دریافت کرده و به تکمیل پروژه های رفاهی و یا تفریحی بپردازید پس سعی کنید اول مکان هایی را آماده کنید که میتوانند برای شهر پول ساز باشند. ساختمان ها نیز قابلیت ارتقا دارند و می تواند در موارد بسیار آن ها را پیشرفته تر کنید تا بتوانید علاوه بر زیبایی پول بیشتری نیز بدست آورید. همچنین این امکان را دارید تا با دوستان خود به بازی پرداخته و امتیازات را در شبکه های اجتماعی مختلف به اشتراک بگذارید.

 برخی از ویژگی های بازی City Island 2 – Building Story اندروید :
– گرافیک بسیار بالا با پشتیبانی کامل از تبلت ها
– گیم پلی تصویری و جذاب با اقدامات چالش برانگیز همراه با پاداش و دستاوردهای مختلف
– ماموریت های بسیار جذاب برای ساخت شهر به زیباترین شکل ممکن ( در طول بازی چندین ماموریت به شما سپرده خواهد شد که با انجام آنها می توانید شهری مدرن ایجاد کنید )
– امکان افزایش جمعیت و جذب شهروندان مختلف با احداث راه آهن , مراکز تفریحی و ..
– امکان دریافت مالیات و کسب سود از احداث ساختمان های مختلف
– ارتقا تجهیزات و ساختمان ها در طول بازی
– دارای راهنمای بازی برای ساخت بهتر شهر به صورت مدرن و زیبا
– نمایش زمان مورد نیاز برای احداث و ارتقا ساختمان ها
– کیفیت بالای گرافیک
– ساخت و تزئین جزیره زیبا با بیش از ۱۵۰ آیتم منحصر به فرد خلاقیت شما را به چالش می کشد
– جذب شهروندان با پارک ها، درختان، راه آهن با قطار، قایق، دکوراسیون و ساختمان های جامعه
– جمع آوری سود از ساختمان های تجاری شما
– ارتقا ساختمان های شهرستان شما
– باز کردن ساختمان های جدید برای ساخت و ساز
– جمع آوری ده ها پاداش در بازی
– بازسازی شهرستان خود برای ایجاد فضای بیشتر و ساخت ساختمان های بیشتر، و پیشرفت به یک کلان شهر با ساختمان های بلند
– افزایش سرعت ساخت و ساز / زمان ارتقا
– بازسازی شهرستان خود بر روی زمین و دریا
– همکاری و بازی با دوستان فیس بوک خود
خانه » ترانه جدید » دانلود City Island 2 – Building Story 2.3.5 – بازی سیتی ایسلند 2 اندروید
0
0
اشتراک

نظرات کاربران

نظرات بعد از تایید نمایش داده میشود
اولین نفر باشید که در مورد این موزیک نظر ارسال میکنید
00:00
00:00
00:00
لیست پخش
دانلود