جهت پخش سراسری اثر در رسانه معتبر مای آونگ موزیک و دیگر سایت ها با شماره 09338997326 تماس بگیرید

دانلود بازی Blood Bowl 2 Nurgle برای PC

  • ترانه جدید
  • /
  • ۳ آذر ۱۳۹۵
  • /
  • ۰ نظر

Blood Bowl 2 Nurgle: یک بازی در سبک ورزشی می باشد که در سال ۲۰۱۶ توسط استودیوی بازی سازی Cyanide Studios ساخته شده و برای سیستم عامل ویندوز منتشر شده است . استودیوی بازی سازی Cyanide Studios یکی از استودیوهای قدیمی می باشد که تاکنون موفق به ساخت بازی های موفقی مانند Pro Cycling Manager 2012 – STAGE PACK و Game of Thrones را در کارنامه هنری خود داشته است که هر دوی این بازی ها از بازی های موفق و پرفروش در زمان انتشار بوده اند . بازی رایانه ای Blood Bowl 2 Nurgle یکی از عجیب ترین و در عین حال جذاب ترین بازی های ورزشی می باشد که تاکنون ساخته شده است ، در این بازی سازندگان خلاق استودیوی بازی سازی Cyanide Studios دست به یک حرکت جالب زده اند و شخصیت های بازی فانتزی را با شخصیت های فوتبال آمریکایی ترکیب کرده اند و یک بازی ورزشی کاملا جذاب و دیدنی ساخته اند ، در این بازی شما می توانید از بین تیم های هیولاها و تیم های انسان ها تیم خود را انتخاب کرده و وارد یک مسابقه فوتبال جذاب و کاملا عجیب بشوید.

 

دانلود بازی Blood Bowl 2 Nurgle برای PC

 

سایر توضیحات : در سال های اخیر بازی ها ورزشی دچار تغییرات بسیاری شده اند و بازی بازان نیز استقبال بسیار زیادی از این تغییرات کرده اند با انتشار بازی های غیر متعارفی مانند Rocket League که ترکیبی از مسابقات اتوموبیل سواری و بازی فوتبال می باشد و تبدیل به یکی از پدیده های سال های اخیر شده است ، باعث شده است که بازی سازان بیشتر به سوی این ترکیب جدید بروند . بازی رایانه ای Blood Bowl 2 Nurgle محصول همین تفکر جدید می باشد ، بازی که فوتبال آمریکایی را با هیولاهای بازی های رایانه ای ترکیب کرده است و یکی از خاص ترین تجربه های سال های اخیر را برای بازی بازان به همراه دارد . کارکتر های موجود در این بازی دارای شخصیت خاص و جذابی می باشند که باعث جذابیت بسیار زیاد این بازی شده است ، گرافیک هنری و بصری این بازی در سطح بسیار عالی قرار دارد و همچنین موسیقی این بازی نیز یکی از نکات قوت این بازی می باشد .

دانلود بازی Blood Bowl 2 Nurgle برای PC

The teams of Nurgle come with their Rotters, Pestigors, Nurgle Warriors and Beasts. They are joined by the Nurgle legendary star-player – Lord Borak the Despoiler.

Nurgle teams are a form of Chaos team, whose players worship the god Nurgle – the Chaos god of corruption and disease. He rewards his players by granting them a rather unpleasant disease known as “Nurgle’s Rot”. If anyone gets close enough to get a decent sniff, they’ll contract one of Nurgle’s nasty diseases and usually die before anyone can suggest a new personal hygiene regime.

As with most Chaos teams, the Nurgle team is at its best when it can get stuck in and directly take on opposing players. What it has in strength and toughness, the Nurgle team lacks in agility. Nurgle Warriors have a lousy Agility value and Move rate, and do not make good ball bearers. With such a terrible average Move rate, these worshippers of the Chaos god Nurgle could find themselves being beaten not just by the opposing side, but also the clock!

دانلود بازی Blood Bowl 2 Nurgle برای PC

Minimum:

  • OS: WINDOWS VISTA/WINDOWS 7/WINDOWS 8
  • Processor: AMD/INTEL DUAL-CORE 2.5 GHZ
  • Memory: 3072 MB RAM
  • Graphics: 768 MB 100% DIRECTX 10 AND SHADERS 4.0 COMPATIBLE ATI RADEON HD 5670/NVIDIA GEFORCE GTX 260 OR HIGHER
  • Storage: 8 GB available space
  • Sound Card: DIRECTX COMPATIBLE
  • Additional Notes: INTERNET CONNECTION REQUIRED FOR THE GAME ACTIVATION *WINDOWS XP NOT SUPPORTED
خانه » ترانه جدید » دانلود بازی Blood Bowl 2 Nurgle برای PC
0
0
اشتراک

نظرات کاربران

نظرات بعد از تایید نمایش داده میشود
اولین نفر باشید که در مورد این موزیک نظر ارسال میکنید
00:00
00:00
00:00
لیست پخش
دانلود