جهت پخش سراسری اثر در رسانه معتبر مای آونگ موزیک و دیگر سایت ها با شماره 09338997326 تماس بگیرید

دانلود مستند روایت روبرت کاپا،در عشق و جنگ + تصاویر

  • ترانه جدید
  • /
  • ۲۰ فروردین ۱۳۹۵
  • /
  • ۰ نظر

از عکاس که ما به ارمغان آورد تصاویری از نیروهای متفقین فرود در ساحل اوماها. تصاویر تار و لرزان اوماها کلاه می گفت که از یک “گرم” گرمخانه در آزمایشگاه پردازش شده است. با این وجود، این تصاویر بسیار جذاب پس از آن الهام گرفته سکانس آغازین استیون اسپیلبرگ درنجات سرباز رایان”.

کاملا اختصاصی از اونگ موزیک
این مستند تا بحال از هیچ شبکه پخش نشده


کلاه خود را به ارزش یک فیلم گاوچران هالیوود است.

 

همراه با هانری کارتیه برسون، جورج راجر و دیوید “چیم” سیمور، رابرت کاپا کمک فرم آژانس عکس مگنوم معتبر در سال 1947.
در این مستند کارتیه برسون حتی ما را با یک مصاحبه در زبان انگلیسی در مورد دوست خود رابرت کاپا زینت.

مستند سینمایی «روبرت کاپا، در عشق و جنگ » به کارگردانی آلن میکپیس یکشنبه این هفته 23 فروردین ماه ، ساعت 16 مهمان برنامه «آنسو» خواهد بود و سپس با حضور محسن راستانی ، از عکاسان برجسته دوران دفاع مقدس، بررسی خواهد شد.

این اثر بلند که محصول سال 2003 آمریکا است، یک مستند پرتره از زندگی «روبرت کاپا»، یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین عکاسان تاریخ است که عمده شهرت‌اش به خاطر عکاسی‌هایش در صحنه‌های جنگ و نبرد است. عکس‌های او در طول جنگ داخلی اسپانیا و جنگ جهانی اول مجموعه بی‌نظیری از تاریخ عکاسی جنگ را شکل می‌دهد و در پایان نیز در جنگ ویتنام کشته می‌شود.

فیلم به بررسی زندگی و آثار «روبرت کاپا» می‌پردازد. عکس‌های مشهور او در فیلم مورد نقد و بررسی و واکاوی تاریخی قرار می‌گیرند. جان مایه‌ی این اثر را تصاویر آرشیوی تاریخی از فضای زندگی دوره‌ی جوانی کاپا و همین‌طور نمایش عکس‌های ماندگار او تشکیل می‌دهند و همچنین دوستان، همکاران و خانواده «کاپا» راجع به زندگی، کار و روابط‌شان با کاپا توضیحاتی را ارائه می‌دهند.

همچنین تاثیر عکس‌های او بر سینمای جنگ نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد و به‌ویژه اینکه استیون اسپیلبرگ در سکانس ماندگار ابندایی فیلم «نجات سرباز رایان» از عکس‌های او در جنگ ساحلی را به صورت تصویری بازسازی کرده است.

توجه : کپی برداری بدون ذکر منبع کاملا حرام میباشد

خانه » ترانه جدید » دانلود مستند روایت روبرت کاپا،در عشق و جنگ + تصاویر
0
0
اشتراک

نظرات کاربران

نظرات بعد از تایید نمایش داده میشود
اولین نفر باشید که در مورد این موزیک نظر ارسال میکنید
00:00
00:00
00:00
لیست پخش
دانلود