جهت پخش سراسری اثر در رسانه معتبر مای آونگ موزیک و دیگر سایت ها با شماره 09338997326 تماس بگیرید

نرم افزار مرورگر سریع گوگل کروم Google Chrome 49.0.2623.110

  • ترانه جدید
  • /
  • 29 مارس 2016
  • /
  • 0 نظر

مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد. Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد. گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.

https://myavangmusic.com/wp-content/uploads/2016/04/google-chrome-MyAvangMusic.Com.jpg

جستجوی فوری

از یک کادر، هم جستجو و هم پیمایش کنید. از بین نتایج و پیشنهاداتی که در حین تایپ کردن نمایش داده می‌شوند، از جمله جستجوهای اخیر و وب‌سایت‌های بازدید شده، انتخاب کنید تا بتوانید به سرعت به مورد دلخواهتان بروید.

تایپ کمتر

از پرکردن مکرر اطلاعات یکسان در فرم‌های وب خسته شده‌اید؟ با تکمیل خودکار می‌توانید فرم‌ها را فقط با یک کلیک پر کنید. در همه دستگاه‌ها نیز کار می‌کند — بنابراین می‌توانید همه تایپ کردن‌های روی صفحه نمایش کوچک را کنار بگذارید.

ادامه دادن از جایی که ترک کرده‌اید

Chrome، برگه‌ها، نشانک‌ها و جستجوهای اخیرتان را از رایانه به تلفن یا رایانه لوحی‌تان و بالعکس انتقال می‌دهد. به این ترتیب وبتان را در همه دستگاه‌هایتان خواهید داشت. کافیست در دستگاه‌های دیگرتان وارد سیستم شوید تا همگام‌سازی شروع شود.

Chrome را برای خود اختصاصی کنید

با طرح‌های زمینه، برنامه‌ها و برنامه‌های افزودنی Chrome، درست به همان روشی که مایلید مرور کنید. با نشانک‌ها و صفحات آغازین، مستقیماً به آدرس‌های وب دلخواهتان بروید. هنگامی که Chrome را راه‌اندازی کردید، سفارشی‌سازی‌های شما در همه دستگاه‌هایتان همگام‌سازی می‌شوند.

 

تغییرات انجام شده در نسخه Google Chrome 49.0.2623.110:

– Merge M49: Return VERSION_PRE_XP if OS version is pre-XP.
– Disable subsequence caching when didLayoutWithPendingStylesheets is true.
– Add ability to select whether content views add padding with insets.
– Adds ability for embedder to select whether or not the top padding ofa content view should be set via content insets or updating the frame.This CL also moves code to CRWWebViewContentView to ensure thatall operations necessary to set the top padding are self contained.

 

دانلود نسخه 32 بیتی ویندوز با حجم 44.16 مگابایت

دانلود نسخه 64 بیتی ویندوز با حجم 50.35 مگابایت

خانه » ترانه جدید » نرم افزار مرورگر سریع گوگل کروم Google Chrome 49.0.2623.110
0
0
اشتراک

نظرات کاربران

نظرات بعد از تایید نمایش داده میشود
اولین نفر باشید که در مورد این موزیک نظر ارسال میکنید
00:00
00:00
00:00
لیست پخش
دانلود